پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۲۱۴۵
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱
بیمارستان کودکان حکیم در منطقه ۱۸ تهران عصر روز پنجشنبه ۱۳ مهرماه ۱۴۰۲، با حضور سید ابراهیم رئیسی،   رئیس جمهور و دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح می‌شود. این بیمارستان با زیربنای ۲۹ هزار و ۶۵۰ متر مربع و ۲۶۶ تختخواب(١٦٠ تخت بستری، ٦٣ تخت بخش‌های مراقبت‌های ویژه و ٣١ تخت فضای تحت نظر و غیره) ، دارای ۱۹ درمانگاه تخصصی و ۱۱ اتاق جراحی  بوده و جمعیتی حدود ٣/٥میلیون نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد. بیمارستان در زمینی به وسعت ۵۰ هزار متر مربع از اراضی دانشگاه علوم پزشکی تهران توسط خانواده نیکوکار مطهری ساخته شده و تکمیل و افتتاح بیمارستان کودکان حکیم با ثبت رکوردی ۲۷ ماهه آن هم با رعایت استانداردهای مربوطه در کشور انجام گرفته است.

شعار سال: بیمارستان کودکان حکیم به منظور ارتقای کمی و کیفی خدمات درمانی کودکان و براساس نیاز‌های جسمی و روحی کودکان به ویژه با نگاه هنرمندانه به کاهش استرس کودکان در فضای بیمارستان ساخته و طراحی شده است.

بیمارستان کودکان «حکیم» امروز با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود
فضای سبز و نور طبیعی، دسترسی‌های راحت، گستردگی امکانات و خدمات رفاهی و درمانی برای کودک و همراه از مهم‌ترین ویژگی‌های طراحی این بیمارستان است.

این بیمارستان با زیربنای ۲۹ هزار و ۶۵۰ متر مربع و ۲۶۶ تختخواب در زمینی به وسعت ۵۰ هزار متر مربع از اراضی دانشگاه علوم پزشکی تهران توسط خانواده نیکوکار مطهری ساخته شده است.

در بیمارستان کودکان حکیم، ۱۹درمانگاه تخصصی، ۸ اتاق جراحی، مراقبت‌های ویژه با ۶۳ تخت، اورژانس (تریاژ، سی‌پی‌آر، مطب پزشکان، زون‌های تحت نظر یک و دو و زون سرم تراپی و اتاق عمل سرپایی)، تصویربرداری (دستگاه‌های سی‌تی اسکن، ام آرآی، کاردیوگرافی، بخش اسکوپی)، آماده ارائه خدمات به کودکان این سرزمین هستند.

بیمارستان حکیم ضمن بهره‌مندی از مدرن‌ترین امکانات زیست‌محیطی، روزانه ۳۸۰ مترمکعب فاضلاب را تصفیه بیولوژیک می‌کند.

تعداد بازدید : 4

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲، کدخبر: ۸۵۲۴۸۵۳۴، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین